Beuvink Advies en Service
basware.eu, software for Civil Engineering and Construction

 

DEMO'S

HELPDESK

CONTACT

VRAGEN (FAQ)

HOME


🖉 Support


Beuvink Advies en Service biedt ondersteuning per mail, per telefoon of door middel van remote login.

Het is ons streven om binnen 24 uur uw probleem op te lossen.

Support is een samenspel tussen de gebruiker en onze helpdesk.
Des te beter u ons informeert, des te sneller lossen wij uw probleem op.
Wij kunnen u snel helpen, indien u ons een printscreen toezendt.
Hoe u dit kunt doen, leest u hieronder.

Email.

Ons emailadres is support@habas.nl
Wij verzoeken u een volledige printscreen van een eventuele fout mee te zenden.
De printscreen verschaft ons direct inzicht in:
- het foutnummer en de omschrijving
- in welke module, administratie, bestand, regel en kolom de fout is opgetreden
- welke Office versie wordt gebruikt
Meestal verschaft een correcte printscreen direct een oplossing.

Voorbeeld

U maakt de printscreen met de toets PrtScr, aanwezig op de bovenste rij van uw toetsenbord.
Met Ctrl-V of met de optie Plakken kan deze in de email worden geplaatst.


Telefonisch.

Voor spoedgevallen is ons telefoonnummer +31 (0) 645 222 763.
Wij zijn meestal per e-mail sneller te bereiken.


Remote login.

Wanneer we er per email of telefonisch niet (snel) uit kunnen komen, kunnen wij voorstellen om het probleem per remote login op te lossen
Om een remote login verbinding tot stand te kunnen brengen zal er telefonisch contact moeten zijn.
Tijdens onze werkzaamheden kunt u gewoon met ons meekijken.

Klik HIER om ons login programma te downloaden en uit te voeren.
Na het starten zullen onderstaande vensters verschijnen.

Geef uw ID telefonisch aan ons door.


Vink het vakje "Toestaan om mijn computer te bedienen" aan.
Klik vervolgens op de knop "Accepteren".


Het is gewenst dat er iemand in de buurt van de pc blijft, voor het geval de verbinding weg mocht vallen.

last updated 27-11-2017 22:17:44 by WebMaSTer v2.8 Copyright 1999-2018 BAS

web analytics